درخواست خانواده اسرای صهیونیست از اسرائیل/با تبادل اسرا موافقت شود

خانواده‌های اسرای صهیونیست در این باره اعلام کردند که مقامات اسرائیلی به ما اعلام کرده اند دیگر امیدی به آزادی اسرا از طریق عملیات نظامی نیست.

خانواده های اسرای صهیونیست با اعتراض به سیاست های نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره آزادی این اسرا در غزه، اعلام کردند که نتانیاهو قصد کشتن همه اسرا را دارد.

با گذشت بیش از هشت ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به باریکه غزه نتوانسته است، اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف غزه، کشته شده اند. این امر منجر به آغاز موج گسترده ای از اعتراضات توسط خانواده‌های اسرای مذکور در سراسر سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ شده است.

خانواده های اسرای صهیونیست در موج جدید اعتراضاتشان تاکید کردند: نتانیاهو هیچ‌گونه اقدامی برای دستیابی به توافق برای نجات جان اسرای زنده انجام نداد.

این خانواده‌ها همچنین اظهار داشتند: دستیابی به توافق در غزه، منجر به آرامش اوضاع در جبهه شمالی و مرز با لبنان خواهد شد.

خانواده های اسرای صهیونیست با انتقاد شدید از سیاست نتانیاهو در زمینه جنگ غزه، تصریح کردند: قبل رهایی از دست نتانیاهو، جنگ پایان نخواهد یافت و هیچ گونه توافقی به دست نخواهد آمد.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه یکشنبه شب اعلام کردند که امضای توافق مبادله اسرا با حماس بدون سقوط دولت نتانیاهو ممکن نخواهد بود.

این خانواده‌ها که ماه‌هاست بارها و به مناسبت‌های مختلف به خیابان‌ها آمده و خواستار امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند، همه ساکنان سرزمین‌های اشغالی را به مشارکت در تظاهرات‌ها علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی فراخواندند.

همزمان با اظهارات خانواده‌ها اسرای اسرائیلی، شمار زیادی از معترضان بار دیگر به خیابان‌ها آمده و مقابل ساختمان شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی همزمان با مصاحبه تلویزیونی نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.