پورمحمدی از انتخابات کنار می‌رود؟

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز چهارشنبه - ۶ تیر- در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: نظام ما بر اساس تعهدات خود یعنی با قانون اداره می‌شودریالکشور بر اساس مقررات مصوب و برنامه‌های روشن به پیش می رود.

وی بیان داشت: آیت‌الله رئیسی سبک مدیریت اسلامی انقلابی را زنده کرد، این راه باید با قوت ادامه یابد، اینکه مطابق برنامه در موعد ۵۰ روزه رئیس جمهور انتخاب می‌شود، یک رویکرد بسیار ارزنده است و نظام قابلیت خود را برای اداره امور کشور نشان داد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت در انتخابات را نشان دهنده توان ملی دانست و گفت: حضور مردم پای صندوق رای و افزایش مشارکت سبب اقتدار ملی شده و کشور را در برابر توطئه‌های بیگانگان و بدخواهان بیمه می‌کند.

به نفع کسی کنار نمی‌روم

پورمحمدی گفت: به نفع کسی کنار نمی‌روم و هیچ دلیل برای موضوع نمی‌بینم، من صاحب گفتمان ایران اسلامی بر پایه اصول اولیه آن هستم و برای من مهم است پس از ۴۵ سال از انقلاب مجدداً این گفتمان را بازنگری بازگویی و تکرار کنم؛ اصولگرا هستم اما به تعبیر امام اصول ما شکوفا و در حال شکوفایی است و بر اساس تعقل، تفکر و علم است.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه‌داد: نظرسنجی‌ها نمی‌خواهند اعتبارشان را ارزان بفروشند و می‌گویند که پورمحمدی را نمی‌شناسیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.