مخبر به دیدار خانواده شهید سید مهدی موسوی رفت + عکس

سرپرست ریاست جمهوری ظهر امروز سه‌شنبه، همزمان با عید سعید غدیر با حضور در منزل فرمانده حفاظت رئیس جمهور شهید، به سنت حسنه دیدار با سادات در این روز، با خانواده سردار شهید سید مهدی موسوی دیدار و گفتگو کرد.

محمد مخبر در این دیدار ضمن تبریک عید بزرگ غدیر، با اشاره به روحیه مردمی و دوری از تشریفات شهید آیت‌الله رئیسی گفت: حفاظت از رئیس جمهوری که روش مدیریتی او میدانی و علاقمند مردم و حضور در اجتماعات مردمی بدون زوائد حفاظتی و تشریفاتی بود، به فردی نیاز داشت که خودش نیز روحیه مردمی، ایثارگری و مواجهه با شرایط سخت و پیش‌بینی نشده را داشته باشد و حقاً و حقیقتاً شهید موسوی به کمال واجد این ویژگی‌ها بود.

سرپرست ریاست جمهوری افزود: شهید رئیسی بسیار پرکار بود، برای خدمت به مردم و کشور شب و روز نمی‌شناخت و چنانکه بارها دیده بودیم وقتی در میان مردم حضور می‌یافت، قائل به ملاحظات امنیتی و حفاظتی نبود، لذا محافظت از چنین شخصیتی خود نیازمند روحیه اخلاص و پرکاری بود که شهید موسوی و نیروهایش با دلدادگی به شهید آیت‌الله رئیسی پا به پای ایشان در مأموریت‌ها حضور می‌یافتند.

خبر مرتبط
اولین واکنش محمد مخبر به انتقادها از عملکرد دولت رئیسی در مناظره‌ها

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به خدمات و اقدامات کم نظیر دولت مردمی تحت مدیریت و هدایت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی تصریح کرد‌: دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی و خدماتش به کشور به گونه‌ای شفاف و در مقابل دیدگان مردم شریف ایران اسلامی است که با سیاه‌نمایی‌ها قابل خدشه و انکار نیست.

مخبر اظهار داشت: صرف حضور یافتن بی‌واسطه و بدون تشریفات در میان مردم، نیازمند روحیه و منش خاصی است که هر فرد و به خصوص هر مسئولی از آن بهره‌مند نیست، اما شهید موسوی در این مسیر کاملاً با شهید رئیسی همپا و همراه بود و همین همراهی، صحنه‌ها و موقعیت‌هایی خلق کرد که در مناسبات و تعاملات مسئولان ارشد با مردم در هیچ کشور دیگری نظایر آن وجود ندارد.

5045720

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.