کیک‌پزی قاضی‌زاده برای مردم/حمله راند دوم کاندیدای انتخاباتی به دولت روحانی

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پنجمین مناظره انتخاباتی که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: دولت خانواده و مردم ۱۰۰ مساله‌ای که مردم دارند را با ۱۰۰ راه حل برای یک و نیم سال قول داده که به نتیجه برساند. سایر برنامه‌ها که در مناظره ها می گوییم را در ۴ سال دولت محقق می کنیم.

وی گفت: اگر برنامه هایم اجرایی نشد و قولهایم را عمل نکردم حتماً برای دور بعد نامزد انتخابات نخواهم شد. رشد اقتصادی و بزرگ شدن کیک اقتصادی کشور یکی از برنامه های اصلی است.

قاضی زاده گفت: رشد اقتصادی و بزرگ شدن کیک اقتصادی کشور یکی از برنامه های اصلی است. تعهد ما در برنامه برای رشد اقتصادی، ۸ درصد و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد دلاری است. محیط اقتصادیمان را باید قابل پیش‌بینی کنیم و بی ثباتی و شوکهای ارزی و تورم را مهار کنیم. 

وی گفت: رانت بزرگی به نام دلار ۴۲۰۰ تومانی درست شد و آقای جهانگیری معروف شد که در آن نقش داشت؛ امروز هم دلار ۲۸۰۰۰ تومانی است که رانت تولید می کند. این را باید درست کرد. بخش عمده ای از تورم 50 درصدی ابتدای دولت آقای رئیسی (باقی مانده از دولت آقای روحانی) بخاطر چاپ پول برای خرید ارز بود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ناترازی بودجه باید اصلاح و تخصیص بودجه مبتنی بر عملکرد شود، ادامه داد: رکورد صادرات نفت در دولت شهید رئیسی شکسته شد که آن را ادامه خواهم داد.

وی ادامه داد: ناترازی بودجه باید اصلاح و تخصیص بودجه مبتنی بر عملکرد شود. باید ناترازیهای بانکها هم از بین برود. انقلاب در سازوکارهای اداری و نظام اداری و حکمرانی کشور فقط میتواند این مشکلات را حل کند. شفافیت و از بین بردن امضاهای طلایی و از بین بردن دولت رفاقتی و رانتی از ضرورتهای برخورد با مشکلات است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.