حملات شدید قاضی زاده به پزشکیان/ برجام ماشین دو میلیاردی است که 200 میلیون به ما فروختند/ روی دست ما مانده است

به گزارش اقتصادنیوز،‌ امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مناظره چهارم گفت: ما الان مرد هستیم و از دولت محدودی که در اختیارمان بود دفاع کنیم،‌ عزیزان هم مرد باشند و از عملکرد دولت هایی که در آن بودند دفاع کنند. ما اینکه در گذشته بنشینیم و ناظر به آینده صحبت کنیم درست نیست. چه کسی مردم را از صحنه بیرون کرد؟ چه کسی کار را از دست مردم درآورد؟ چه کسی فعالیت بخش خصوصی را محدود کرد؟‌ تاریخ وجود دارد و جوری صحبت نکنید که انگار امروز سر کار آمدیم و ناظر به آینده صحبت کنیم.

او افزود:‌ کسی که ادعای دولت مردم را دارد و مدل دارد مانند کاری است که در دولت شهید رئیسی انجام شد. اشاره کردند درباره برجام اگر بد است چرا خارج نشدند؟ اگر ایشان خارج شدند شما متهم نمی کردید که کنار ترامپ و نتانیاهو هستید؟‌ ماشین دو میلیاردی را ۲۰۰ میلیون به ما فروختند و روی دست ما مانده است. آن را در شورای امنیت تصویب کردند و دولت وقت ایران آن را پذیرفته است، ما چه باید می کردیم؟ کاری کردید که مجبور به پیشبرد آن هستیم وگرنه خسارت محض است.

این نامزد انتخابات گفت:‌ ما ارزان فروشی کردیم و قدرت و سرمایه ملی جوانان را ارزان فروشی کردیم. دیپلماسی خندیدن و امتیاز دادن نیست بلکه استواری و امتیاز گرفتن است. همان کاری که شهید امیرعبداللهیان انجام داد و نماد آن بود. دیپلماسی شهید امیرعبداللهیان دیپلماسی قدرت بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.