افشاگری قاضی‌زاده هاشمی درباره حقوق‌های دلاری دولت روحانی/شماها زبان ملت را نمی‌دانید

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: ما می توانیم با ترامپ مذاکره کنیم و خواسته هایمان را تحمیل کنیم. اقای پزشکیان بگوید سفارت انگلیس و عربستان در کدام دولت مورد حمله قرار گرفت.

وی گفت: آقای پزشکیان ستادش را کنتراتی به تیم روحانی داده است. آقای ظریف می گوید بایدن پیچ تحریم نفت را شل کرده؛ من قبول ندارم. شهید رییسی عرضه وادار کردن امریکا به باز کردن پیچ تحریم را داشت.

وی ادامه داد: شماها زبان ملت خود را نمی دانید؛ روحانی صحنه گردان ستاد پزشکیان شده است. بچه های انقلاب کاسب تحریم نیستند. به اعتراف امریکایی ها، ۸۰ میلیارد دلار نفت فروختیم. 
 
قاضی زاده هاشمی گفت: چون آقای دکتر پزشکیان به سفارتخانه ها اشاره کردند؛ بفرمایند چه کسانی لانه جاسوسی آمریکا را تصرف کردند؟ ایشان نقشی داشته یا نه؟ در دوره کدام دولت سفارت عربستان و انگلستان مورد تعرض  قرار گرفت و دولت وقت چرا مدیریت  نکرد؟ توانش را نداشت که جلوی ۴ نفر را بگیرد؟ رئیس جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی است!

وی گفت: درباره نحوه مواجهه با تحریم‌ها به آقای پزشکیان که کنتراتی ستادشان را به دولت روحانی سپرده اند می گویم که مشاور سیاسی شما که وزیر خارجه کابینه آقای روحانی بود، حرفهای عجیبی در میزگرد زد. او پذیرفت که دولت شهید رئیسی میلیاردها دلار نفت فروخته ولی عجیب اینکه گفت بایدن پیچ را شل کرده است!

این کاندیدای انتخاباتی گفت: فارغ از نادرست بودن اساس تحلیل او، سوال من این است که آیا بعد از سقوط ترامپ و آمدن بایدن، چرا بایدن پیچ را برای دولت آقای روحانی شل نکرد؟ آیا این یک اعتراف تاریخی نیست که شهید رئیسی عرضه وادار کردن آمریکا به شل کردن پیچ تحریمها را داشت ولی این آقایان در دولت آقای روحانی نداشتند؟

وی ادامه داد: روحانی منتقدان را متهم می کرد که زبان دنیا را بلد نیستید؛ اما شما خودتان زبان ملت خودتان را هم بلد نیستید. آیا الان فهمیدید که چه  کسی زبان دنیا و زبان مردم خودش را بلد است؟ این ما هستیم که با همین ترامپ که شما مردم را از او می ترسانید می توانیم مذاکره کنیم و خواست کشور را به او تحمیل کنیم. برخی در دولت آقای روحانی، به قیمت دلار فعلی، ۷۵۰ میلیون تومان حقوق می‌گرفتند!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.