ظریف خشم دولت بهار را برانگیخت/ احمدی نژاد به صداو سیما نامه نوشت

حاضران غایب مناظرات انتخاباتی را می توان روسای جمهور دولت های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم یعنی محمود احمدی نژاد و حسن روحانی دانست چرا که کاندیدای های فعلی انتخابات ریاست جمهوری از این 2 رئیس جمهور وقت ایران به کَرار بیش از سایر روسای جمهور ایران یاد کردند!

بر اساس این گزارش، احمدی نژاد بعد از شنیدن سخنرانی محمدجواد ظریف وزیر امورخاجه دولت دوازدهم با صدور بیانیه ای در سایت دولت بهار، خواهان دریافت فرصت برای پاسخگویی به سخنان ظریف شد. 

اما ظریف چه گفته بود که صندلی احمدی نژاد داغ شد؟ روز گذشته محمدجواد ظریف در حمایت از مسعود پزشکیان به کاشان سفر کرده بود و در جریان سخنرانی خود برای مردم، گفته بود: «فرق می‌کند که خاتمی در پاستور باشد یا احمدی‌نژاد. می خواهند فراموش کنید تحریم ها نتیجه ۸ سال نکبت احمدی نژاد است.»

خبر مرتبط
فوری/ محمود احمدی نژاد بیانیه داد+ جزئیات

دفتر احمدی نژاد با صدور بیانیه‌ای هرگونه حمایت و جانبداری ایشان از هر یک از کاندیداهای انتخابات پیش رو را قویا تکذیب کرد.

بلافاصله بعد از این سخنرانی، روز گذشته، عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دفتر احمدی نژاد با صدور بیانیه ای در واکنش به سخنان ظریف در سایت دولت بهار نوشت: 

«بسمه تعالی

جناب آقای پیمان جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیما

علی القاعده اطلاع دارید، برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و مشاوران آنها از جمله آقای جواد ظریف، با استفاده از فرصت تبلیغات در صدا و سیما؛ مطالب بی پایه و اساسی را در نوبت های مختلف علیه دکتر احمدی نژاد خادم ملت ایران و دولت های نهم و دهم بیان کرده اند.

با عنایت به موضوع فوق، لازم است طبق قانون تبلیغات انتخابات، فرصت مقتضی جهت روشنگری و شبهه زدایی از اذهان عمومی اختصاص داده شود.

با احترام
عبدالرضا شیخ الاسلامی
رئیس دفتر دکتر احمدی نژاد»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.