مستند دوم مصطفی پورمحمدی پخش شد/کف خیابان، جای احترام و انضباط است

دومین مستند تلویزیونی حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه - ۲ تیرماه- پیش از شبکه دوم سیما پخش شد.

خبر مرتبط
اقدام غیرمنتظره پورمحمدی در مناظره/ یاد شجریان زنده شد

مصطفی پورمحمدی گفت: بسیاری از مردم دغدغه مند ما حسرت حجاب نیم بند قبل از پاییز 1401 را می کشند.

نخستین مستند حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که ۲۷ خرداد از شبکه یک سیما پخش شد، به چرایی آمدنش به این دور از انتخابات اشاره دارد؛ از تاریخ تولد و تحصیل او آغاز می‌شود؛ «متولد ۱۳۳۸ هستم؛ در ۱۲ سالگی طلبگی را شروع کرد در مدرسه حقانی تحت سرپرستی آیت الله شهید قدوسی با مدیریت آیت الله شهید بهشتی؛ دورانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری از آن به عنوان روزهای پرخاطره یاد کرد».

صدای من می‌رسد؟

راز و رمز حکمرانی در چیست؟ گفت و گویی که اولین سوالش این است. پورمحمدی می‌گوید: خوب است به گذشته ارجاع بدهم که با ایام نوجوانی من سازگار است. به مسابقات بوکس در آمریکا و برد محمدعلی کلی در مقابل رقبایش اشاره دارد و می ‌گوید: نمی‌دانم چرا از رفتن به میدان بین‌المللی می‌ترسیم. اینجا شجاعت نیاز دارد؛ باید از آن قهرمان یاد بگیریم مقاومت در اوج، خسته نشدن، رقیب گردن کلفت، پروا نکردن، البته تمام انرژی و هوش خودمان را به کار بردن که در لحظه خاص خود کار خودمان را انجام دهیم.

این نامزد در این مستند تاکید می‌کند: نمی‌توانیم با تفکرات قدیمی و سنتی پاسخگوی نیازهای امروز باشیم؛ می توانیم تجربه‌ها و توان گذشته را امروز به کار بگیریم اما به تفکر نو نیاز داریم که این در اختیار جوانان مجرب تحصیل کرده است و نگاه نو نیاز است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.