آخرین وضعیت بستری شدگان بیمارستان قائم رشت

محمدتقی آشوبی با اشاره به جزئیات سانحه بیمارستان قائم (عج) رشت، اظهار کرد: ۱۲۷ بیمار در همان ساعات اولیه بدون فوت وقت با تیمی که در EOC و همچنین به‌صورت میدانی با حضور بنده و تیم عملیاتی ما اعم از اورژانس و هلال‌احمر رقم خورد، به بیمارستان‌های رشت و حومه منتقل شدند.

خبر مرتبط
جزئیات تلخ از حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت/شایعات که پرستار تکذیب کرد

جزئیات واقعه تلخ آتش سوزی بیمارستان قائم رشت که منجر به جانباختن ۹ نفر از شهروندان گیلانی شد را از زبان شاهد عینی ماجرا می خوانید.

وی با اشاره به وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه، افزود: در حال حاضر ۸۵ نفر با حال عمومی خوب مرخص شده و ۴۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هم‌اینک ۹ بیمار در بیمارستان حشمت، ۱۰ بیمار در رازی، ۸ بیمار در پارس، ۴ بیمار در پورسینا، ۳ بیمار در گلسار، ۲ بیمار در آریا، ۴ بیمار در ۱۷ شهریور، یک بیمار در رسول اکرم (ص) و یک بیمار هم در بیمارستان ولایت ما بستری هستند.

آشوبی با بیان اینکه ۹ مورد مادر باردار برای زایمان در بیمارستان قائم در همان شب حادثه بستری بودند، افزود: همه مادران باردار با حال عمومی خوب مرخص شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ بیمار در ICU و CCU بستری هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه چهار تن از بیماران حال وخیمی دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.