امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عامل ناراحتی دختران ایران را کشف کرد/کاندیدای انتخاباتی درخواست کمک مردمی کرد+فیلم

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: هر کس بخواهد به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خدشه وارد کند از ما نیست. صندوق حمایت از هنرمندان و فعالان گردشگری و فعالان رسانه را تقویت خواهیم کرد.

وی گفت:‌ بودجه صداوسیما به ۲۴ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ با این توجه که به سمت تولید محصولات فاخر برود! ۱۴ سال است از تولید مختارنامه گذشته و کاری در آن سطح نداشته‌ایم.

قاضی زاده هاشمی گفت: افتخاری نیست که دادسرای فرهنگ و رسانه داشته باشیم و پای خبرنگار را به دادگاه و پاسگاه بکشانیم. عده‌ای در کشور نان شان در حل نشدن مشکلات اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی است. دختران ایران از ریاکاری مسئولان ناراحتند وگرنه عفیفند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: با فیلترینگ با عرف جامعه برخورد خواهم کرد. هر جریانی که بخواهد بین اقوام ما اختلاف ایجاد کند از ما نیست. با تقویت پلتفرم‌ها در کنار نظارت بر آن‌ها به‌سمت تولیدهای فاخر حرکت می‌کنیم.صندوق حمایت از هنرمندان و فعالان گردشگری و فعالان رسانه را تقویت خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: از منتقدان خودم شکایت نخواهم کرد و به آن‌ها برچسب بی‌سواد و بی‌شناسنامه نخواهم زد.

وی ادامه داد: از ۲۰ سال پیش دائم دربارهٔ حجاب می‌گویند. وقتی دولت نهم و دهم یا دولت شهید رئیسی می‌خواستند مشکل را رفع کنند، سروصدا کردند. برخی از همین دوستان این جلسه سال ۹۲ وقتی مسئلهٔ ورود زنان به استادیوم پیش آمد کار رئیس‌جمهور وقت را با چالش مواجه کردند. من منبع مالی چندانی ندارم؛ دعوت می‌کنم از عزیزان تا هر خانواده یک ستاد بشود و حمایت از دولت خانواده بکند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.