حواشی دومین مناظره انتخاباتی/بازار طعنه‌زنی و عذرخواهی داغ شد/دوئل قالیباف و پورمحمدی

دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در استودیوی شبکه یک سیما آغاز شد. 

مصافحه نامزدها، نماز جماعت، گریم جلوی دوربین، تی کشیدن سکوی مقابل میزهای نامزدها  و قرض دادن خودکار به یکدیگر حواشی پیش از شروع مناظره بود.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در ابتدای سخنان خود پیروزی والیبال ایران را مقابل آمریکا با مربی ایرانی تبریک گفت. 
بعد از قاضی زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف حادثه آتش سوزی در بیمارستان قائم رشت که منجر به فوت هشت نفر شد و زلزله کاشمر را نیز تسلیت گفت. 

همچنین مصطفی پورمحمدی، علیرضا زاکانی و مسعود پزشکیان هم پیش از آغاز سخنان شان، وقوع حوادث تلخ چند روز گذشته را در کشور تسلیت گفتند.

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی نیز پیروزی تیم والیبال ایران مقابل آمریکا را تبریک گفت و اظهار داشت: آمریکا خودش نمی خواست در این مسابقه پیروز شود.

وی همچنین وقوع حادثه آتش سوزی در بیمارستان قائم رشت و زلزله کاشمر را مانند دیگر کاندیداها تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی که در دور نخست صحبت های خود در خصوص حادثه بیمارستان رشت و زلزله کاشمر تسلیت نگفته بود، در دور دوم سخنانش در این باره تسلیت گفت.

با اینکه مهلت چهار دقیقه مصطفی پورمحمدی در دور دوم به پایان رسیده بود اما او برای تکمیل سخنان خود، از چهار دقیقه بیشتر صحبت کرد که چندین بار با تذکر مهدی خسروی مواجه شد و مجری مناظره نیز چندین بار سخنان پورمحمدی را قطع کرد تا نامزد بعدی سخنان خود را شروع کند.

به گزارش اقتصادنیوز، زاکانی نیز مانند پورمحمدی به دنبال وقت خریدن برای صحبت کردن بیشتر در دومین وقت مناظره بود که مجری اجازه سخن بیشتر به او نداد.

وی همچنین در بخش هایی از سخنان خود که در حال طعنه زدن به دولت روحانی بود، عکس حسن روحانی را با کلید نشان داد.

قالیباف در بخش سوم سخنان خود از پورمحمدیو سپس از مردم عذرخواهی کرد. به گزارش اقتصادنیوز، بعد از قالیباف قرار بود مصطفی پورمحمدی صحبت کند که با شروع سخنان پورمحمدی، قالیباف بارها سخنان این کاندیدا را قطع کرد که با واکنش پورمحمدی مواجه شد.

به گزارش اقتصادنیوز، وقتی نوبت به سخنان زاکانی رسید، پورمحمدی نیز چندین بار سخنان زاکانی را قطع کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.