تنش میان ارتش اسرائیل و نتانیاهو به بالاترین سطح رسید

او گفت: ما به پایان ماموریتی نزدیک می‌شویم که دولت آن را مشخص کرده است و به مرحله ای خواهیم رسید که در آن وارد جنگ چریکی می‌شویم.

ژنرال صهیونیست در مصاحبه با وال استریت ژورنال افزود: تنش میان ارتش و نخست‌وزیر به بالاترین سطح خود رسیده است.

خبر مرتبط
سیگنال‌های پایان جنگ در غزه/تنگنای لجستیکی اسرائیل

رژیم صهیونیستی با تأسیس واحد جدید محافظت از شهرک های اطراف نوار غزه و کاهشی که در نیروهای ارتش با آن مواجه است، در تنگنای لجستیکی قرار گرفته است و بعید نیست برای فرار از این بحران به سمت پایان عملیات زمینی در غزه یا کاهش آن گام بردارد.

پیش از این الجزیره نوشت، اختلافات میان ارتش رژیم صهیونیستی و نتانیاهو بعد از اظهارات «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش مبنی بر اینکه صحبت درباره «نابودی حماس عوام فریبی است»، بالا گرفت.

او تاکید کرد: تا زمانی که کابینه رژیم صهیونیستی جایگزینی برای این جنبش پیدا نکند، حماس پابرجا خواهد ماند. حماس یک ایدئولوژی است و هرکس گمان می‌کند که اسرائیل می‌تواند این جنبش را ریشه‌کن کند، سخت در اشتباه است.

پیشتر «یائیر نتانیاهو»، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی این رژیم را به شدت به باد انتقاد گرفت و نوشت: فرمانده نیروی هوایی در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) کجا بود و چه می‌کرد؟ اکنون تصمیم گرفته است که «زیو لوی» را به‌عنوان مربی برای نسل بعدی خلبانان نیروی هوایی منصوب کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.