اعزام ماشین‌آلات سپاه برای آواربرداری معدن شازند

سرهنگ محمد گودرزی مقدم گفت: با توجه به اتفاق پیش آمده در یکی از معادن شهرستان شازند و ریزش آوار با درخواست ستاد پاسخ به بحران، بلافاصله ماشین آلات مهندسی سپاه به منطقه مورد نظر اعزام شد. وی افزود: امید است هرچه زودتر با کمک همه دستگاه‌های امدادرسان پیکرهای مفقود شده از زیر آوار خارج شوند. سرهنگ گودرزی مقدم گفت: سپاه و بسیج با استفاده و به کارگیری استعداد و ظرفیت خود برای امدادرسانی تا پایان عملیات آوار برداری در منطقه حضور خواهد داشت.

شناسایی نقطه‌ای در معدن در حال انجام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: دقایقی پس از حادثه ریزش معدن، گروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند و پس از حدود هفت ساعت تلاش جسد ۲ نفر از محبوس شدگان را از زیر آوار بیرون کشیدند.

بهنام نظری با تأکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نداشته باشند و اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دریافت کنند، افزود: تیم‌های امداد و نجات، امدادگران استان و استان‌های همجوار در منطقه حضور دارند و از سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه فلزیاب برای جست‌وجوی دیگر محبوس شدگان استفاده می‌شود.

وی تاکیدکرد: شناسایی نقطه‌ای در معدن در حال انجام است و با همکاری اداره برق روشنایی برای شب تأمین و از همه توان برای جست‌وجو استفاده خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.