محدودیت‌های ترافیکی شدید عید قربان در جاده‌های مازندران

سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی عید قربان از امروز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.

خبر مرتبط
ترافیک سنگین در آزادراه تهران- کرج/ توصیه مهم به رانندگان

اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: پیش بینی ترافیک در ساعات پایانی امروز در جاده‌های مواصلاتی استان وجود دارد و براساس اعمال محدودیت‌ها تردد کامیون و کامیونت‌ به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ امروز تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ممنوع بوده و همچنین تردد این ماشین‌ها در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز یک‌شنبه ۲۷ تا روز شنبه دوم تیر ماه  رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

جهان‌تاب اظهار کرد: باتوجه به بروز سیلاب در محدوده دربند محور کندوان کماکان مسدود است که درصورت بازگشایی اعمال محدودیت‌ها در دستور کار است.

وی به انسداد مسیر شمال به جنوب کندوان، اشاره کرد و یادآور شد: اعمال  محدودیت در روزهای دوشنبه و جمعه در صورت‌ افزایش حجم ترافیک و همچنین بازگشایی کندوان در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد عادی و روان خودروها را در جاده‌ سوادکوه، هراز و کیاسر داریم که طی ساعات بعدازظهر انتظار داریم شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های استان باشیم.

وی از رانندگان خواست به محدودیت‌های ترافیکی توجه کرده و با سرعت مطمئن برانند و از اتراق در مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.