خبر مهم برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ آخرین جزئیات از زمان بارگذاری اسناد و مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری

‌نتایج اولیه آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش در حالی اعلام شد که قبول شدگان متقاضی می‌توانند از ۲۹ خردادماه جاری حداکثر تا دوم تیرماه با مراجعه به درگاه my.medu.ir، نسبت به تکمیل کاربرگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج اولیه، فرآیند ارزیابی آزمون برای جذب معلمان شایسته انجام می‌شود که ۱۷۱۶ کانون در سراسر کشور با بیش از ۱۰ هزار نفر ارزیاب، کار ارزیابی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان را انجام می‌دهند.

در نهایت قبول شدگان تیر، مرداد و شهریور در کلاس‌های پودمانی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آموزش‌های لازم را برای سال تحصیلی جدید آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی روز گذشته (۲۶ خردادماه ۱۴۰۳) به روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و متقاضیان در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، از روز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه و حداکثر تا دوم تیرماه امسال با مراجعه به درگاه my.medu.ir  بخش گزینش و استخدام (کارا)، نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربرگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

لامز به ذکر است؛ برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است. عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل «برگ‌های خوداظهاری»، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.