رهبر انصارالله یمن پیام داد

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در پیامی به مناسبت عید قربان اعلام کرد: عید مبارک قربان را به حجاج بیت‌الله الحرام و امت اسلامی و در راس آن ملت فلسطین و مبارزانش تبریک می‌گوییم.

المسیره گزارش داد، وی اعلام کرد: این عید را به ملت یمن و همه رزمندگان در جبهه ها و میادین عزت و کرامت تبریک می گوییم. به همه نیروهای نظامی و امنیتی که به وظیفه جهادی عمل می کنند و حافظ امنیت و آزادی ملت و امت ما هستند، این عید را تبریک می‌گوییم.

الحوثی گفت: عید قربان به منظور آزادی بشر از یوغ طاغوت مستکبر است. ملت ما از حج محروم شده و نظام سعودی عامل این محرومیت به علت رویکرد سیاسی اش است.

وی افزود: درسی که می‌توان از حج گرفت یاری صادقانه ملت مظلوم فلسطین است که از دشمن صهیونیستی ددمنش رنج می‌برد. مسلمانان باید به مسئولیت خود در یاری ملت مظلوم فلسطین با همه ابزار مشروع عمل کنند. ملت ما از وظیفه جهادی خود در یاری ملت فلسطین و مبارزانش دریغ نخواهد کرد.

الحوثی بیان کرد: ملت ما به دنبال اقدام فعال و موثرتر در عملیات نظامی و هدف قرار دادن کشتی های مرتبط با دشمنان و ارتقای فعالیت های جهادی اش است. ملت ما در موضع صادقانه خود در قبال ملت فلسطین ثابت قدم است.

رهبر انصارالله یمن ملت فلسطین را خطاب قرار داد و گفت: شما تنها نیستید و ما تا پیروزی همراه شما هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.