مسعود پزشکیان به دیدار تعدادی از مراجع و علما رفت+عکس

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با سفر به استان قم، ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش ‌در شهر مقدس قم، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و دیدار با برخی مراجع و علما رفت.

خبر مرتبط
پزشکیان در قم: امیدواریم بتوان وضعیت معیشت را بهتر و فشار فقر را کم کرد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم با اجرای درست اسناد بالادستی کشور، بتوان وضعیت معیشت را بهتر و فشار فقر را از خانواده‌های ایرانی کم کرد.

‌رضا صالحی‌امیری معاون فرهنگی ستاد، بهرام سرمست استاندار اسبق قم و رئیس ستاد مرکزی این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قم و همچنین زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان همراه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به قم سفر کرده‌اند.

دیدار با آیت‌الله جوادی آملی

مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با آیت‌الله سیدمحمد یثربی

آیت‌الله یثربی در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با پزشکیان، گفت: به امید خدا که مشارکت در انتخابات پیش‌رو از 6 درصد فراتر برود.

وی به شهید شدن بهترین جوانان این کشور برای دفاع از آب و خاک و ناموس وطن اشاره کرد و ادامه داد: به امید خدا که با حضور شما در این رقابت‌ها، مردم به آینده امیدوار شوند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: نباید بگذاریم این مردم که زحمات زیادی برای انقلاب و حفظ نظام کشیدند،  آزرده خاطر و دل‌زده باشند.

دیدار با آیت‌الله کریمی‌جهرمی

یکی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در دیدار با پزشکیان با بیان اینکه جوانان در حوزه اقتصادی دچار حیرت‌زدگی شده‌اند، گفت: عزیزانی که در مصدر امور قرار می گیرند، باید برای حیرانی جوانان و بلکه همه ملت فکر اساسی کنند.

آیت‌الله علی کریمی‌جهرمی در دیدار با مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موفقیت او در عرصه انتخابات را از خداوند مسئلت کرد.

وی کار برای رضای خداوند را اصل دانست و گفت: اگر خداوند را یاری کنید، خداوند هم شما را نصرت می‌دهد و اگر لغزشی در قدم شما باشد، جلوی آن را می‌گیرد.

کریمی‌جهرمی رهاندن حیرت‌زده‌ای از حیرت را یکی از بزرگ‌ترین عبادات خواند و گفت: در ایران امروز ما جوانان ما دچار حیرت شده‌اند و برای ازدواج، برای معیشت و کار آبرومند خود حیران هستند.

استاد حوزه علمیه قم به حیرت زدگی اقتصادی جوانان اشاره کرد و گفت: عزیزانی که در مصدر امور قرار می گیرند، باید برای حیرانی جوانان و بلکه همه ملت فکر اساسی کنند.

SCrkkCM6d1nJ

FtNNnt87IFMD

WtwsDC0KGojw

eiu2xeuAQyEb

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.