درگیری مسلحانه مرزبانان فراجا با گروهک تروریستی+جزئیات مهم

سردار احمدعلی گودرزی روز شنبه اظهار کرد: با توجه به حساسیت های ایام پیش رو در کشور، اعضای گروهک تروریستی به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از طریق مرزهای شهرستان سراوان را داشتند که با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان انتظامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

خبر مرتبط
فوری/ هلاکت دو عضو گروهک تروریستی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم در روزهای اخیر توسط پرسنل انتظامی استان به هلاکت رسیده‌اند‌.

وی با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی، افزود: در این درگیری سنگین مسلحانه که با هوشیاری و شجاعت مرزبانان دلاور همراه بود، بر اثر آتش سنگین مرزداران تعدادی از این گروهک تروریستی زخمی و با متواری شدن از ورود آنها به کشور ممانعت شد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، یک عدد سیفور، یک فیتله باروتی، ۱۳ عدد چاشنی الکترونیکی، یک عدد مدار الکترونیکی، ۱۵ عدد باطری قلمی، تعداد یک دستگاه دوربین سلاح ام ۱۶، یک تیغه خشاب و ۲۵۱ عدد تیر جنگی کلاشینکف، ۸ عدد تیر کلت، پنج عدد نارنجک جنگی ساخت کشور آمریکا، یک عدد نارنجک ۴۰ تیکه و یک دستگاه ارتباطی بیسیم کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری مرزبانی، وی اظهار کرد: مرزبانان دلاور انتظامی کشور با هوشیاری و آمادگی عملیاتی و رزمی با ورود گروهک های تروریستی به حریم ایران اسلامی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.