هشدار ورود پهپاد به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی/ آژیر خطر به صدا درآمد

 آژیر خطر در شهرک «کریات شمونه» و اطراف آن به گوش رسیده است. شبکه الجزیره نیز به نقل از خبرنگار مستقر خود در فلسطین اشغالی گزارش داد که آژیر خطر پس از هشدار درخصوص ورود یک پهپاد به صدا درآمده است. تاکنون جزییات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

جنبش حزب‌الله لبنان عصر یکشنبه نیز از حمله به اهداف رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و برخی اهداف دیگر در فلسطین اشغالی خبر داد. این جنبش افزود که رزمندگان آن مقر توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی را هدف قرار دادند. حزب‌الله امروز همچنین از حمله به پایگاه «الرمثا» در بلندی‌های اشغالی «کفرشوبا» لبنان خبر داده بود.

همچنین شبکه المیادین از شلیک بیش از ۴۰ راکت از لبنان به سوی پایگاه های مختلف رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.