علی نیکزاد از انتخابات انصراف داد+متن بیانیه

 متن بیانیه علی نیکزاد در خصوص انصراف از  داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بدین شرح است:

خبر مرتبط
ثبت نام نیکزاد در انتخابات ریاست جمهوری

رییس اسبق بنیاد مسکن داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز و آگاه ایران اسلامی سلام و درود برشما و استواری تان
با آغاز ثبت نام داوطلبان دوره چهاردهم ریاست جمهوری، جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و دوستان عزیز و دلسوز و انقلابی و مسئولان محترم، با لطف و محبت خود و با اصرار و پیگیری فراوان از اینجانب برای شرکت در این دوره دعوت به عمل آوردند، علیرغم تردید اولیه با مشورت های مختلف مصمم به ثبت نام شدم. اکنون و در شرایطی که انسجام انقلابی برای یک انتخابات شکوهمند بیش ازهر زمان احساس می شود و مردم عزیزمان باید در فضایی که سرشار از حاکمیت اخلاق اسلامی در انتخابات است برای انتخاب خدمتگزاران مردمی و انقلابی و کارآزموده و جهادی، گام های استوارتری بردارند، انصراف خود از داوطلبی در این دوره را برای تقویت جبهه انقلابی و اخوت ایمانی، اعلام می دارم.
بر خود فرض می دانم از زحمات تمامی اعضای شورای محترم نگهبان؛ فقهای معزز و حقوقدانان گرامی تشکر نمایم. امیدوارم از برکت خون پاک شهید جمهور و یاران شهیدش، شاهد انتخاباتی پرشور با رقابت اخلاقی باشیم و همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه مان فرمودند؛ رئیس جمهوری شایسته ملت بزرگ ایران سکان قوه مجریه را در دست گیرد و مسیر روشن پیشرفت و عدالت را تا فتح قله ها به رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت بصیر و صبور ایران اسلامی بپیماید.
إِنْ أُرِیدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
علی نیک زاد - ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.