شرط مهم جهاد اسلامی برای مبادله اسرا اعلام شد

محمد الهندی در اظهاراتی تاکید کرد که بدون تحقق شرایط مقاومت، مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی در کار نخواهد بود.

وی درباره آزادی چهار اسیر صهیونیست در عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه، گفت: دشمن در تلاش است دستاوردهای خود را بزرگنمایی کند اما آنچه مسلم است اینکه عملیات آنها محدود است.

 الهندی افزود: دشمن از ابتدای تهاجم نظامی خود به غزه نتوانست مقاومت را شکست دهد و در بازگرداندن اسرای خود نیز شکست خورده است.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بر روی مقاومت برای پذیرش توافق مبادله اسرا فشار زیادی است، گفت: مقاومت فشار برای پذیرش معامله مبادله اسرا با (رژیم) اسرائیل را نخواهد پذیرفت و ما جز توقف تجاوز نظامی و عقب نشینی اشغالگران از نوار غزه چیزی را نمی‌پذیریم.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۴۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.