گستاخی وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات با حماس تنها زیر آتش انجام می‌شود

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید و مشاهده همه یگان‌های رزمی ارتش این رژیم در شرق و جنوب اراضی اشغالی، نوار غزه و مرزهای مشترک با لبنان از طریق جنگنده «اف ۱۵» تصریح کرد: هرگونه مذاکرات با جنبش حماس تنها زیر آتش صورت خواهد گرفت.

وی که به حجم ویرانی‌های ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی در غزه می‌بالید، گفت: می‌توانید به وضوح عملکرد نیروی هوایی را مشاهده کنید. حملات و ستون‌های دود در اماکنی که حملات رژیم صهیونیستی در آن صورت گرفته چه در نوار غزه و یا در شمال(داخل لبنان) به روشنی مشخص است.

گالانت مدعی شد: ما در حال انجام عملیاتی هستیم که آن را به منظور نابودی دشمن ادامه می‌دهیم و هرگونه مذاکرات با حماس تنها زیر آتش انجام خواهد شد.

خبر مرتبط
آماده باش برای جنگ تمام عیار در مرز لبنان و اسرائیل

پس از ماه‌ها تشدید خصومت‌ها میان اسرائیل و جنبش حزب‌الله لبنان، به نظر می‌رسد آن‌ها به شکل خطرناکی به به یک جنگ تمام عیار نزدیک‌تر شده‌اند.

پیش از این «غازی حمد» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری «العربیه» اظهار کرد: اسرائیل به سمت نسل‌کشی پیش می‌رود نه مذاکرات. حمد گفت: به میانجی‌ها مخالفت خود را با مذاکره همزمان با تداوم عملیات در رفح اعلام کردیم.

همچنین اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس در نشستی مطبوعاتی در بیروت، پایتخت لبنان گفت این جنبش به میانجی‌گران اطلاع داده است تا زمانی که دیدگاه روشنی از تل‌آویو درباره آمادگی برای توقف آتش‌بس دائمی و عقب‌نشینی از غزه وجود نداشته باشد، هیچگونه توافقی با این رژیم درباره تبادل اسرا منعقد نخواهد کرد.

خبر مرتبط
تانک‌های اسرائیل وارد مرکز رفح شدند

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که لشکر ۹۸ ارتش اشغالگر حمله به اردوگاه البریج را آغاز کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.