احمدی‌نژاد رسید؛ تنور انتخابات چهاردهم داغ شد+ فیلم

‌به گزارش اقتصادنیوز، ستاد انتخابات وزارت کشور در حالیکه به کار خود در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، پایان داده است که ۲۰ داوطلب حائز شرایط ثبت نام شناخته شدند و نمایندگان ادوار مجلس بیشترین سهم را از میان داوطلبان به خود اختصاص دادند.

این در حالیست که در سه روز گذشته ۱۸ داوطلب از دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا و همچنین به صورت مستقل برای ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کردند تا تنور رقابت برای حضور در ماراتن ریاست جمهوری حسابی داغ شود.

علی لاریجانی، سعید جلیلی، عبدالناصر همتی، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، وحید حقانیان، زهره الهیان، محمدرضا میرتاج الدینی، فداحسین مالکی، حبیب الله دهمرده، محمدرضا صباغیان، قدرتعلی حشمتیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، محمد خوش‌چهره و محمود احمدی‌بیغش و سید احمد رسولی نژاد چهره هایی بودند که تا امروز در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ثبت نام کردند.

پایان چهارهمین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

۱۸:۲۰ چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که طبق اعلام سخنگوی ستاد انتخابات، 20 نفر از 57 داوطلب مراجعه کرده به ستاد انتخابات کشور حائز صلاحیت بودند. 

ورود یک نماینده سابق دیگر به ستاد انتخابات کشور

۱۷:۴۵ سید غنی نظری خانقاه نماینده ادوار مجلس برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت نام یکی از نمایندگان ادوار مجلس

۱۷:۴۲ جلیل جعفری، نماینده ادوار مجلس برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

بازدید مقامات شورای نگهبان از ستاد انتخابات کشور

۱۷:۳۵ سیامک ره‌پیک قائم مقام شورای نگهبان و هادی طحان نظیف سخنگوی این شورا از ستاد انتخابات کشور بازدید کردند.

حضور محمد شریعتمداری در انتخابات

۱۶:۵۰ محمد شریعتمداری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

غلامحسین رضوانی ثبت نام کرد

۱۶:۰۸ غلامحسین رضوانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

حضور محمدحسن قدیری ابیانه در ستاد انتخابات وزارت کشور

۱۵:۵۶ محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

نماینده سابق مجلس ثبت نام کرد

۱۵:۴۴ حسین میرزایی، نماینده سابق مجلس برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

محمدرضا پورابراهیمی وارد ستاد انتخابات شد

۱۵:۲۹ محمدرضا پورابراهیمی نماینده ادوار مجلس و رییس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

وزیر دولت اصلاحات ثبت نام کرد

۱۵:۲۳ علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

ورود نماینده مجلس یازدهم به انتخابات

۱۴:۴۰ شهریار حیدری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد.

مجتبی محفوظی ثبت نام کرد

۱۳:۴۷ مجتبی محفوظی پیش از ظهر یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

خلیلیان: کشور به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فساد ستیز دارد

۱۲:۱۴ صادق خلیلیان وزیر اسبق کشاورزی در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فساد ستیز نیاز دارد.

وزیر اسبق کشاورزی گفت: در صنعتی شدن کشور و عدالت اجتماعی عقب‌ماندگی‌هایی داریم که باید با تشکیل دولت مقتدر جبران شود. مسئولیت وزارت محل کسب تجارت نیست باید افراد مجرب به کار گرفته شوند.

در صورت انتخاب فرماندهی وزارتخانه‌های اقتصادی را برعهده می‌گیرم

۱۲:۱۱ سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: روش، منش و سبک شهید رئیسی همچنان ادامه خواهد یافت. این روشی است که امامان انقلاب به ما آموختند.

یک نماینده دیگر هم به خیابان فاطمی آمد

۱۲:۰۵ حسن محمدیاری یکی از نمایندگان پیشین مجلس  داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد.

حضور دومین چهره نظامی در وزارت کشور

۱۱:۳۰ سرتیپ شاهوردی معاون اسبق هماهنگ کننده ارتش و فرمانده پیشین حفاظت اطلاعات نیروی زمینی ارتش برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

ثبت نام یک چهره دانشگاهی در انتخابات ریاست جمهوری

۱۰:۵۸ محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در وزارت کشور برای ثبت نام در کاندیداتوری ریاست جمهوری حاضر شد.

وزیر دولت احمدی نژاد به ستاد انتخابات آمد

۱۰:۵۶ صادق خلیلیان وزیر اسبق جهاد کشاورزی در دولت احمدی نژاد وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

ثبت نام محمود صادقی در انتخابات ریاست جمهوری

۱۰:۵۰ محمود صادقی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ثبت نام کرده است.

کاپشن احمدی‌نژادی از مد افتاد؟

۱۰:۴۸ نکته جالب توجه تغییر چشم گیر پوشش احمدی نژاد و یارانش در انتخابات جلب توجه کرد. به گزارش اقتصادنیوز، محمود احمدی نژاد که در سال 1384 با پوشش معروف به کاپشن احمدی نژادی روی کار آمد و این پوشش را به عنوان نماد ساده زیستی و مردمی بودنش معرفی کرد، حالا با گروهی از اعضای کابینه خود به ستاد انتخابات آمده که دیگر خبری از آن پوشش نیست؛ پوششی که در زمان ریاست جمهوری به نمادی از مشی و رویکرد رئیس جمهور وقت تبدیل شده بود اما به نظر می رسد احمدی نژاد، خود نیز به آن سبک پوشش پشت کرده است. 

حال این سوال مطرح است که احمدی نژاد دیگر کاپشن پوشی را نماد ساده زیستی نمی داند یا آنکه اساسا دیگر به دنبال شعار پرطمطراق سالهای ریاست جمهوری‌اش که رد پای آن در اغلب سیاست هایش نیز دیده می شد، نیست؟

مشکلاتی به مراتب فراتر از سال ۹۲ است

۱۰:۴۵ محمود احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور در عرصه انتخابات در زمان حاضر برای اینجانب از جهات مختلف حائز تاملات جدی بوده است که شرح همه آنها در این مختصر نمی گنجد. تجربیات طولانی مدیریتی از پایین‌ترین سطوح اجرایی تا ریاست جمهوری علاوه بر آنکه مانع از بروز رغبت در قبول مسئولیت دوباره است، سختی‌های ناشی از پذیرش مجدد مسئولیت برای حل مشکلات کشور را به عینه در ذهنم مجسم ساخته است.

او افزود: مشکلاتی که در ابعاد مختلف اقتصادی سیاسی، اجتماعی فرهنگی و نیز امنیتی، از نقطه نظر کمی و کیفی به مراتب فراتر از سال ۹۲ است.

ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری

۹:۵۱ محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسبق ایران برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1403 وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

تجمع احمدی نژادی ها همزمان با ورود او به وزارت کشور

۹:۴۳ هواداران محمود احمدی نژاد همزمان با لحظات ورود وی به وزارت کشور تجمع کردند.

زریبافان: دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت می نامم

۹:۴۱ مسعود زریبافان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من دولت جمهوری اسلامی ایران است با دو بال جمهوریت و اسلامیت. من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می نامم. کشور را بر اساس مبانی اسلامی شرعی، قانون اساسی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تأیید شورای نگهبان اداره می کنم

او افزود: خود را مجری سیاست ها و راهبردها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس می دانم و هیچ گاه از آنها عدول نخواهم کرد.

حسین علی قاسم زاده ثبت نام کرد

۹:۳۸ حسین علی قاسم‌زاده نماینده بابل در مجلس هفتم چهارمین فردى بود که امروز براى ثبت نام در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد.

آجودان احمدی نژاد ثبت نام کرد

۹:۳۴ امیر سرتیپ افشارزاده (آجودان احمدی نژاد) برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

مردم نمی خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد

۹:۲۴ محمدمهدی اسماعیلی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات چرخ کارخانه‌ها متوقف شود.

وی افزود: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند. مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه شهید رئیسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود، اظهار کرد: او پرچمدار تحول و تغییرات در الگوی اداره کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه‌روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود.

مهرداد بذرپاش در راه وزارت کشور؟

۸:۵۷ بر اساس اخبار غیر رسمی و شنیده‌ها از منابع مطلع «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی فردا دوشنبه برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌آید.

صف احمدی نژادی‌ها در ستاد انتخابات کشور/ زریبافان: پوششی نیستم

۸:۳۶ مسعود زریبافان، رئیس اسبق بنیاد شهید برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. او در همان لحظات نخست در پاسخ به پرسشی درباره رویکرد انتخاباتی اش گفت: : اگر فردی را اصلح‌ از خود بدانم، کاندیدای پوششی خواهم شد.

حضور وزیر دولت رئیسی در وزارت کشور

۸:۱۶ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

حضور مردم در میدان 72 نارمک

۸:۱۰ جمعی از مردم با حضور در میدان ۷۲ نارمک از دکتر احمدی نژاد خواستند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.