جواب زیرکانه علی لاریجانی به طعنه توییتری سعید جلیلی/ پای هوش مصنوعی به دعوای انتخاباتی باز شد

به گزارش اقتصادنیوز، بازار رقابت داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حسابی داغ شده است و چهره هایی که ثبت نام خود را قطعی کرده اند، موضع گیری نسبت به وعده ها و شعارهای انتخاباتی یکدیگر را آغاز کرده اند. در تازه ترین نمونه هم سعید جلیلی در واکنش به شعار انتخاباتی علی لاریجانی که صبح امروز در شبکه اجتماعی ایکس با عبارات «ارتفاع بگیریم» و «ملت قوی؛ دولت زمینه ساز» منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.

او بدون اشاره به نام لاریجانی، در پستی در ایکس نوشت: «اینکه چند جمله قشنگ بیان می کنیم و یک طعنه به بقیه می اندازیم در حد خودش شاید یک جاذبه هایی داشته باشد ولی کار برای مردم نمی شود. کسی نمی تواند بگوید به دنبال منافع مردم هستم اما اگر چندین سال در مجلس مسئولیت داشت، کارنامه ای در حوزه مبارزه با فساد ارائه نکند.»

photo_2024-05-31_22-22-16

لاریجانی اما این توییت جلیلی را بی پاسخ نگذاشت و در حساب کاربری خود در ایکس پای هوش مصنوعی را وسط کشید و نوشت: «برادر گرانقدر جناب آقای جلیلی سوال جنابعالی را از ChatGBT پاسخ های نسبتا کاملی داد و البته مواردی هم در این پاسخ نیامده است. امیدوارم برای شما مفید فایده باشد و من الله توفیق.»

photo_2024-05-31_23-23-15

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.