فوری/توضیحات آیت‌الله علم‌الهدی درباره شناسایی عامل خارجی در حادثه سقوط بالگرد شهید رئیسی

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز چهارشنبه در سومین نشست شورای اداری استان به ریاست استاندار خراسان رضوی افزود: فرضیه‌های مختلفی پیرامون سقوط بالگرد مطرح بود که آیا این حادثه طبیعی بود و یا نشان از عوامل خارجی وجود داشت.

خبر مرتبط
راه‌اندازی کارزار برای جمیله علم‌الهدی/استادان زن خطاب به همسر شهید ابراهیم رئیسی چه نوشتند؟

جمعی از بانوان هیأت علمی دانشگاه‌های کشور، کارزاری را تحت عنوان «دلنوشته» به جمیله علم‌الهدی، همسر شهید ابراهیم رئیسی تقدیم کردند.

وی با اشاره به تقدیر الهی در این حادثه اظهار کرد: خداوند مصلحت ابدی انسان‌ها را می‌داند و اگر به خدا باور داشته باشیم باید به او نیز اعتماد کنیم و این موضوع آرامش بخش است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهادت آیت الله رییسی اشاره کرد و گفت: درگذشت او سبب شد تا خدمات ایشان که همراه با نگاه عبودیت به خداوند بود، بیشتر معرفی شود.

خبر مرتبط
فوری/ جزئیات اتفاقی که برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور افتاد+ فیلم

جزئیات اتفاقی که برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور افتاد را در فیلم زیر مشاهده کنید.

علم الهدی خطاب به مسوولان حاضر در این نشست افزود: اندیشه تغییر و روی کار آمدن دولت جدید نباید موجب کاستی و کمبود در کارها شود و باید کار را تا آخر دولت به خوبی انجام داد، زیرا این موضوع نیز از تاکیدهای بسیار مهم رییس جمهور شهید بود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران به همراه حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، ۳۰ اردیبهشت گذشته در یک سانحه هوایی جان به جان آفرین تسلیم کرده و به شهادت رسیدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.