انفجار یک خودرو در غزه از سوی اشغالگران/ چند نفر به شهادت رسیدند؟

 

به گزارش خبرگزاری شهاب، حملات اسرائیل در دویست و سی و هشتمین روز جنگ غزه همچنان به مناطق مختلف این باریکه ادامه دارد و بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شده اند.

رژیم صهیونیستی در روز ۲۳۸ جنگ مرتکب جنایاتی به ویژه در رفح شده است. تاکنون شمار شهیدان از ۳۶ هزار و مجروحان از ۸۱ هزار فراتر رفته است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که بر اثر حملات اشغالگران به یک خودرو در خیابان الحلو در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه سه نفر شهید شدند.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی اردوگاه جبالیا در شمال غزه و نیز اردوگاه النصیرات و شمال اردوگاه البریج در مرکز غزه را هدف قرار داد.

توپخانه رژیم صهیونیستی مرکز شهر رفح را نیز گلوله باران کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز شمال غزه را بمباران کردند.

منابع فلسطینی از شهادت حداقل ۱۱ نفر بر اثر بمباران و حملات به منازل و خودروها در مرکز غزه خبر دادند که در میان آنها شماری کودک و زن نیز مشاهده می‌شود.

این منابع بیان کردند که در جریان حملات صهیونیست‌ها به منزل خانواده جحجوح در النصیرات در مرکز غزه نیز شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین در جریان بمباران منزلی در البریج در مرکز غزه نیز هفت نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

در حمله به منزلی دیگر در اردوگاه البریج در مرکز غزه نیز چهار نفر شهید شدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت منطقه مصبح در شمال رفح و نیز منطقه عبسان در شرق خان یونس را گلوله باران کرد. نظامیان رژیم صهیونیستی با بمب‌های دودزا و توپخانه شرق شهرک عبسان الجدیده در شرق خان یونس را هدف قرار دادند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.