قاتل متواری در دام پلیس افتاد+جزئیات

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد، گفت: درپی وقوع یک فقره درگیری و نزاع جمعی منجر به قتل با ضربات چاقو در یکی ازمحلات بندرعباس ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

خبر مرتبط
یک پرخاشگری ساده موجب قتل در پایتخت شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از مرگ مردی ۶۰ ساله درپی نزاع بر سر جای پارک خبر داد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و با اقدامات فنی و اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی سه نفر از عاملان اصلی درگیری منجر به قتل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت : متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی به عمل آمده صراحتاً اقرار کردند فردی به نام رامتین _ ک با وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود : با توجه به اینکه قاتل بلافاصله بعد از قتل از صحنه متواری و توسط بستگان مخفی شده بود، با تلاش همه جانبه صورت گرفته ، عاملان دخیل در فرار و مخفی شدن قاتل اصلی شامل داماد ، خواهر و خاله قاتل نیز شناسایی و در عملیات پلیسی دیگر دستگیر و بازداشت شدند.

 سردارجاویدان گفت: با همکاری متهمان دستگیر شده مخفیگاه قاتل اصلی در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که در بازجویی های صورت گرفته صراحتاً به قتل مقتول با ضربه چاقو به انگیزه بحث و جدل با مقتول اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.