تلاش حزب الله تا ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی/ گنبد آهنین هدف قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ چهارم خود اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به شهرک حولا، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه با پهپادهای انتحاری سکوهای سامانه گنبد آهنین را در پایگاه «بیت هلل» هدف قرار داد و پهپاد با دقت به هدف برخورد کرد و منجر به زخمی شدن اپراتور، افسر و نظامیان گردید.

خبر مرتبط
ضربه سنگین حزب الله به اسرائیل/ تل آویو شکست را پذیرفت؟

هفته گذشته، حزب الله دو بالون نظارتی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد. اولین حمله در نزدیکی تقاطع گولانی و در 21 مایلی جنوب مرز لبنان رخ داد که موجب شد بالن نظارتی اسرائیل موسوم به «شبنم آسمان» با موشک های اس-5 پرتاب شده از یک پهپاد هدف قرار بگیرد.

حزب الله در بیانیه دیگر خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی و یاری مقاومت شریف و شجاع آن، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در سایت نظامی مسکاف عام را هدف قرار داده که منجر به انهدام آن شده است.

حزب الله با انتشار بیانیه‌ای از حمله موشکی و توپخانه‌ای کوبنده خود به سایت نظامی مالکیه رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن نظامیان و تجهیزات آن خبر داد. در ادامه پهپادهای حزب الله، اهدافی در داخل این سایت را مورد حمله قرار دادند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.