سردار فدوی: در انتخابات پیش رو باید هوشیار بود/  جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های برتر دنیاست

سردار پاسدار علی فدوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در در دهکده مقاومت اراک برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار حکومت اسلامی به پشتوانه مردمی است و این افتخاری برای استان مرکزی است که زادگاه ایشان است.

وی مردم سالاری دینی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از تجلیاتی که حضرت امام راحل بنیان نهاد انتخابات است که در ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند. در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز مردم بایستی در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته حضوری پرشور و شعور داشته باشند.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه مردم ما در این ۴۵ سال نشان داده اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده اند، ادامه داد: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌ شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما پشتوانه‌های بی‌شماری مانند شهدا داریم که هر کدام می‌توانند توطئه‌های بیشماری را از بین ببرند، تصریح کرد: سالهاست که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ پیروز می‌شود، خداوند متعال قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفته و همواره آنان را با شکست مواجه کرده است ولی همچنان در پی خباثت‌های خود هستند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری افزود: خبیثان و شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم پس باید هوشیار بود که هدف دشمن محقق نشود.

سردار فدوی ادامه داد: به برکت امامین انقلاب، سپاه پاسداران طی این سال‌ها در هر عرصه‌ای که انقلاب و نظام نیاز داشته خدمت و نوکری کرده است و پاسداران در انجام تکالیف، با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده و هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره و تصریح کرد: استان مرکزی در برخی عرصه ها از جمله مسکن پاسداران رتبه برتر کشور را دارد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این مراسم گفت: رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد. از این‌رو، در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ از جمله اقدامات تحولی از سوی دولت مردمی بوده است.

استاندار مرکزی به انتخابات پیش رو اشاره و بر حضور حداکثری تاکید و تصریح کرد: مردم بودند که دولت سیزدهم را انتخاب کردند و در انتخابات پیش رو این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد که ریل تحولی ادامه پیدا کند. دولت آینده از هم‌ اکنون یک رسالت مهم دارد و آن تداوم میراث رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور است.

سردار محسن کریمی فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی نیز به بخشی از سابقه فعالیت خود در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در تمام این مدت در حوزه کادرسازی، رشد و تعالی کارکنان سپاه، تقویت بنیه آمادگی مجموعه و به سرانجام رساندن بیش از ۶۰۰ پروژه در بخش زیرساختی استان از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی با یادآوری اینکه ترویج روحیه ایثار و شهادت در مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ شناختی دشمن اثرگذار است، گفت: به برکت کنگره شهدا، استان مرکزی در ایام اغتشاشات کمترین تنش را داشت. سپاه استان صادقانه در کنار جامعه کارگری استان قرار دارد.

سردار کریمی تاکید کرد: سپاه فارغ از هر گرایش سیاسی تنها در مسیر خدمت به انقلاب گام برداشته است. سپاه چتر انقلاب است. سپاه و ولایت جدایی ناپذیر هستند و سپاه متعلق به جریان خاصی نیست لذا در دولت های مختلف در کنار مسئولین و مدیران استانی قرار گرفته چرا که اولویت خود را خدمت به مردم و پاسداری از نظام و انقلاب می داند.

وی افزود: ما فدایی مردم هستیم، و فرماندهی جدید را در مسیر خدمت هر کجا نیاز باشد همراهی و یاری خواهم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.