فرمانده کل ارتش: ملت ایران در انتخابات نشان می‌دهد که در مقابل دشمنان خواهد ایستاد

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در ستاد ارتش برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این ملت بزرگ و این مردم قدرشناس از لحظه‌ای که خبر را شنیدند تمام احساسات و عواطف قلبی خودشان را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیزان ابراز کردند و دنیا مبهوت بزرگی این ملت است.

وی افزود: علیرغم همه توطئه‌های رسانه‌ای که دشمنان داشتند تا بتوانند از این ضایعه، زخمی دیگر بر این ملت بزنند اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع این پیکرها نشان داد، ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: این ملت اولین بار نیست که از چنین موانعی عبور می‌کند. ملت بزرگ ایرن با وجود نعمت ولایت از این حادثه هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد.

سرلشکر موسوی گفت: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است؛ در روزهای آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو خواهیم داشت و یکبار دیگر ملت ایران نشان می‌دهد که در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و این به برکت صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.