مهلت ثبت‌نام کنکور 1403 آغاز شد/اعلام زمان جدید برگزاری آزمون

بر اساس برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، قرار بود نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ روزهای هفت و هشت تیرماه امسال برگزار شود. 

اما با توجه به شهادت رئیس دولت سیزدهم و لزوم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در روز جمعه هشت تیرماه، زمان برگزاری نوبت دوم این آزمون نیز تغییر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس اعلام عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، نوبت دوم کنکور 1403 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.
 
به همین منظور، به دلیل درخواست داوطلبانی که تا 30 فروردین ماه موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان فراهم شد.

بر این اساس، از امروز یکشنبه ۶ خردادماه مهلت ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد و تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه هفت خردادماه در درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ادامه دارد.

امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد

به گزارش اقتصادنیوز، داوطلبانی که در مهلت پیشین، در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

داوطلبان با مراجعه به درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموز کشور می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ را از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش به نشانی www.sanjesh.org دریافت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهر و بخش کشور برگزار شد. در نوبت اول آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.