مدیرعامل یکی از تعاونی‌های مسکن مهر بازداشت شد+ جزئیات

محمد امین خدایاری  افزود: در آغازین روزهای خدمتم در شهرستان دماوند در دولت سیزدهم گزارشاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه برخی از مدیران تعاونی های مسکن مهر که پیش از این زندگی معمولی داشتند در مناسبت‌های خاص به افراد خانواده خود خودروهای شاسی بلند همچون پورشه و سیتروئن و ... هدیه داده و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

وی ادامه داد : لذا اقدامات قانونی خود را علیه اشخاص مذکور از روزهای اول حضورم در شهرستان آغاز کردم و فرد دستگیر شده فعلی در ۶ دادگاه از جمله دیوان عدالت اداری، تخلفات کارکنان، دادگاه عمومی حقوقی شهرستان و.... از اداره تعاون شهرستان و شخص بنده به سبب عدم صلاحیت و گزارش خلاف واقع شکایت کرده بود که در همه پرونده ها حکم برائت به نفع بنده و اداره تعاون شهرستان صادر گردید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند ادامه داد: از قاطعیت دستگاه قضایی شهرستان در برخورد بدون مماشات در دستگیری فرد مذکور کمال تشکر را داریم.

خدایاری گفت: لازم به ذکر است در شهرستان دماوند بالای ۵۰۰ تعاونی داریم و عمده مدیران تعاونی ها با امانت داری و کمال سلامت در حال انجام وظیفه به جامعه هدف خود هستند که ایشان را تقویت کرده و از ایشان حمایت نیز می‌کنیم اما با معدود عده ای که قصد سو استفاده شخصی و تخلفات مالی و خراب کردن وجهه تعاون را دارند با قاطعیت و بدون ملاحظه برخورد کرده و میکنیم و در حال حاضر مدیران یک تعاونی دیگر را تحت تعقیب و اقدام قرار داده و در حال ارسال پرونده به مرجع محترم قضایی جهت تعیین تکلیف هستیم که پس از تکمیل گزارش به سمع و نظر مردم شریف خواهیم رساند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.