رییس‌جمهور و وزیر خارجه مغولستان به مخبر و باقری پیام دادند

رئیس جمهور و وزیر خارجه مغولستان خطاب به محمد مخبر، سرپرست دولت و علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه به خاطر حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، پیام تسلیت صادر کردند.

خبر مرتبط
پهپاد آکینجی در عملیات جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور ایران اقدامی انجام نداد

دریاسالار بازنشسته ارتش ترکیه گفت: پهپاد «آکینجی» در عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران هیچ اقدام مؤثری انجام نداد و شو تبلیغاتی رسانه‌های وابسته به حاکمیت را به تغییر در واقعیت متهم کرد.

بر اساس این گزارش متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

عالیجناب، با کمال تأثر و درد دل، خبر غم انگیز درگذشت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم. اینجانب از طرف مردم مغولستان به خانواده و عزیزان رئیس جمهور فقید و همچنین به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران برای فقدان عظیم ایشان تسلیت می گویم. در این غم و اندوه با مردم دوست ایران همبستگی می‌کنیم و فکر و دعایمان در گذر از این دوران سخت با آنهاست.

با تأسف عمیق از درگذشت دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مطلع شدم. اینجانب از طرف وزارت امور خارجه مغولستان و از طرف خودم این ضایعه را به خانواده و بستگان آن مرحوم و همچنین همکاران وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم. ما مردم مغولستان با ابراز همدردی صمیمانه، در این دوران سخت با خانواده و دوستان داغدار همبستگی می‌کنیم. فکر و دعای ما در عبور از این شرایط سخت و فقدان همراه آنهاست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.