تحصن معترضان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: معترضان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیای لس آنجلس برای مدت کوتاهی چادرهای جدیدی را برپا کردند و قبل از این که پلیس برای متفرق کردن آنها وارد عمل شود در ساختمان این دانشگاه تحصن کردند.

معترضان که به نوشته نیویورک تایمز صدها تن بودند روز پنجشنبه همزمان با حضور رئیس دانشگاه در کنگره برای پاسخ دادن به سوالات نمایندگان درباره نحوه مقابله با چادرهای اعتراضی در ماه گذشته تحصن کردند.

بر اساس این گزارش، تا عصر پنجشنبه حدود ۷۰ معترض وارد سالن دودهال (Dodd Hall) این دانشگاه شدند و با استفاده از کابل های رایانه و ژاکت اقدام به بستن درهای آن کردند.

تنها چند ساعت بعد از ورود معترضان به این سالن افسران پلیس با تجهیزات ضد شورش وارد سالن شدند و اقدام به پاکسازی ساختمان مذکور کردند.

معترضان صبح پنجشنبه ابتدا چادرهای کوچکی را در منطقه موسوم به کرچوف پاسیو (Kerckhoff Patio) در این دانشگاه برپا کردند، اما بعد از ورود پلیس مجهز به کلاهخود و باتوم مجبور به ترک آنجا شدند. آنها سپس خود را به سان مورفی رساندند و در این سالن حدود ۳۰۰ نفر از معترضان تحصن کردند و در نهایت راهی سالن دود هال شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.