آیین‌ گرامیداشت شهادت ابراهیم رئیسی در شهرهای مختلف پاکستان + عکس

 در ادامه ابراز همبستگی مردم پاکستان با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان، جمعی از مقامات ارشد دولتی، چهره‌های مذهبی، سیاسی و فرهنگی پاکستان در شهر پیشاور، ضمن حضور در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، دفتر یادبود شهدای خدمت را امضا کردند.

171164568

تعداد زیادی از شخصیت های پاکستانی با حضور در سرکنسولگری ایران در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا ضمن تسلیت این حادثه جانسوز، با مردم و دولت ایران ابراز همدردی و همبستگی کردند.

«محمد امین گنداپور» سروزیر ایالت خیبرپختونخوا، برخی از وزرای دولت ایالتی، رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان مجلس ایالتی طی دیدار با «حسین ملکی» معاون سرکنسولگری ایران، فقدان رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان آنان را به ملت و دولت ایران تسلیت گفتند.

171164569

در شهر ‌کویته مرکز ایالت بلوچستان در جنوب غرب پاکستان نیز خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران میزبان شخصیت‌های برجسته این شهر برای حضور در آیین گرامیداشت شهدای سانحه سقوط بالگرد بود.

171164567

شخصیت‌های پاکستانی با امضای دفتر یادبود آیت‌الله رئیسی و هیات همراه، تاکید کردند: جهان اسلام قدردان زحمات ایشان در امر وحدت و مقابله موثر علیه دشمنان مشترک هستند و می‌بینیم امروز مردم در سراسر جهاک با چه اندوه و شوری در فراق غم شهیدان خدمت اشک می‌ریزند.

171164608

همزمان برنامه‌های عزاداری و گرامیداشت شهدای خدمت در شهرهای مختلف پاکستان نیز توسط گروه‌های مختلف و دوستداران انقلاب اسلامی در حال اجراست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.