حضور علی اف در سفارت ایران در باکو/ دفتر یادبود شهدای جمهور امضا شد+ عکس

همچنین، الهام علی‌اف رئیس‌جمهور  جمهوری آذربایجان در پیامی مکتوب به مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، شهادت جانگداز حضرت‌ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سایر هیات همراه را به محضر مبارک ایشان، دولت و ملت شریف ایران و خانواده شهدا تسلیت گفت و برای ایشان علو صبر را خواستار شدند. 

حضور علی‌اف در سفارت ایران در باکو/ امضاء دفتر یادبود شهدای جمهور
حضور علی اف در سفارت ایران در باکو

علی‌اف در پیام تسلیت خود به مقام معظم رهبری در پی شهادت رئیس‌جمهور  و همراهان وی اظهار داشت: از خبر جان باختن دلخراش سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان در سانحه بالگرد که ضایعه بزرگی برای کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و مردم آن است، بشدت متاثر شدیم.

63039938
مردم ایران در سیمای رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی، دولتمردی برجسته را از دست دادند که تمام عمر با فداکاری و وفاداری به کشورش خدمت کرد. یاد و خاطره گرامی او همیشه در قلب ما زنده خواهد بود.
در این روز غم انگیز، از درگاه خداوند متعال برای مردم دوست و برادر ایران صبر و بردباری مسألت می نمایم، در غم و اندوه آنان شریک هستیم، از طرف خود و از طرف مردم آذربایجان عمیق‌ترین تسلیت خود را به حضرتعالی، خانواده و بستگان جان باختگان و همه مردم شما ابراز می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.