واکنش جنبش المجاهدین به شهادت رئیسی و همراهانش

جنبش المجاهدین فلسطین در این بیانیه تأکید کرد: خالصانه ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حادثه دردناک سقوط بالگرد به رهبری، دولت و ملت ایران ابراز می کنیم.

خبر مرتبط
رایزنی تلفنی مخبر و اردوغان/پیام رئیس جمهور ترکیه درباره حادثه بالگرد رئیسی

رئیس ‌جمهور ترکیه اظهار داشت: : «ترکیه در این روزهای تلخ در کنار ایران خواهد ایستاد.»

جنبش المجاهدین فلسطین همچنین تأکید کرد: مواضع افتخارآمیز این دو شخصیت شهید در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مقاومت آن به ویژه در سایه جنگ نسل کشی اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها با حمایت آمریکا را همواره به یاد خواهیم داشت.

این جنبش مبارز فلسطینی، همچنین با اعلام همدردی و همبستگی کامل با مردم ایران، از خداوند متعال خواست برای غلبه بر این مصیبت به ملت ایران کمک عنایت فرماید.

خبر مرتبط
زمان برگزاری چهاردمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری+ اینفوگرافیک

در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی این سوال مطرح است که روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی آغاز و انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، چه روزی برگزار خواهد شد؟

پیشتر نیز جنبش حماس، جهاد اسلامی و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را به مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: خالصانه ترین مراتب تسلیت و تعزیت و همدردی خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) و دولت و ملت دوست ایران ابراز می داریم.

این بیانیه افزود: این شهدا، مجموعه ای از بهترین رهبران ایران بودند که در حمایت از مسئله فلسطین و یاری و کمک به مبارزه ملت ما پشتیبانی از مقاومت فلسطین مواضع شرافتمندانه و افتخار آمیزی داشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.