پیام تسلیت آملی لاریجانی در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان

 آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت آیت الله رئیسی نوشت: ارتحال شهادت گونه و مظلومانه رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نمایندۀ ولی‌فقیه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان‌شان در پی حادثه سقوط بالگرد در ورزقان غمی جانکاه بر امت و ملت ایران اسلامی رقم زد.

خبر مرتبط
پیام تسلیت زلفی‌گل در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان

وزیر علوم با بیان اینکه سید محرومان، شهید خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیق به بزرگ‌مردان شهید رجائی و باهنر پیوستند، گفت: خون شهدا تضمین کننده یکپارچگی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: مرحوم آیت‌الله رئیسی در سالیان متمادی در مناصب مختلف خدمت‌گذاری به نظام اسلامی توفیقات بسیاری داشت. ایشان در جایگاه ریاست‌جمهوری همانند سالهای خدمت در قوه‌قضائیه و تولیت آستان قدس رضوی، همواره در میانه میدان بود و تلاش های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: از حق متعال مسئلت دارم همان‌گونه که در عرصه‌های مختلف عنایات خاصه خویش را بر نظام اسلامی و مردم عزیز ارزانی داشته است، در این حادثه اخیر هم با الطاف رحیمانه خویش ملت شریف و بزرگ ایران را مورد امتنان ربوبی قرار دهد و آن خادمان عزیز پرتلاش را در جوار رحمت خویش متنعم سازد.

آملی لاریجانی در این پیام عنوان کرد: بار دیگر این مصیب جانکاه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و باعظمت ایران، خانواده های محترم‌ درگذشتگان، اعضای دولت و خدمت‌گذاران نظام اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن عزیزان سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان مسالت می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.