حمله موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ آژیر خطر در  نهاریا و مناطق ساحلی

منابع خبری فلسطینی بامداد جمعه از حملات سنگین موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. صدای چندین انفجار مهیب در شهر «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی شنیده شد. دقایقی پیش نیز منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای آژیر خطر در نهاریا و مناطق ساحلی شمال فلسطین و الجلیل غربی به صدا درآمده است. این رسانه‌های مدعی بودند که این آژیر خطر در نتیجه ورود پهپاد به آسمان این منطقه از فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر خطر در بیش از ۱۵ نقطه از جلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه نیز گزارش دادند که برای نخستین بار حزب الله از یک پهپاد مسلح به موشک هوا به زمین از نوع «اس ۵» علیه مواضع این رژیم در منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی استفاده کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی افزودند: پس از هدف قرار گرفتن پایگاه راهبردی میرون در شمال (فلسطین اشغالی از سوی حزب الله)، حالا نوبت هدف قرار دادن مقرهای فرماندهی لشکر و تیپ ها در پایگاه شراجا و نظایر آن (از سوی حزب الله) رسیده است.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه دیروز خود اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی جل الدیر را با سلاح مناسب هدف قرار داده و نابود کرده است. این گروه مقاومت لبنانی همچنین از هدف قرار دادن ۲ موضع نظامی المرج و جل العلام رژیم صهیونیستی با راکت خبر داد.

در همین راستا، شهرک های صهیونیست نشین و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی امروز شاهد حملات سنگین موشکی حزب الله بود. صدای آژیر خطر نیز در شهرک های «ادمیت»، «حانیتا»، «یعرا»، «متسوفا»، «شلومی»، «لیمان»، «روش هنیکرا» و «البصه» شنیده شد. همزمان صدای انفجارهایی نیز در دو منطقه حیفا و الکریوت در شمال و شمال شرقی فلسطین اشغالی به گوش رسیده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز ظهر دیروز از زخمی شدن سه نظامی در حمله پهپادی حزب الله به المطله خبر داد و اعلام کرد که حال یکی از این نظامیان وخیم است. 

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از انتقال شماری از زخمی های یک حادثه امنیتی غیرعادی و خطرناک در شمال با بالگرد به بیمارستان ها خبر دادند.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.