موسسه مصاف رائفی‌پور؛ بهانه تسویه حساب یا دغدغه مبارزه با فساد/ افشای پشت پرده دعوای اصولگرایان

به گزارش اقتصادنیوز، کرسی‌های بهارستان در حالی امروز گروه باقی مانده از صاحبان خود را شناختند که فضای انتخاباتی تهران هفته اخیر را با اتفاقاتی جنجالی سپری کرد؛ اتفاقاتی که حول محور یک نام می‌چرخید؛ علی‌اکبر رائفی‌پور، چهره‌ای که لیست منتسب به او سهم بزرگی از برگزیدگان دور اول و دوم انتخابات مجلس در تهران را به خود اختصاص داد. ماجرا آنقدر جنجالی شد، که بانک مرکزی را ناچار به انتشار یک اطلاعیه رسمی کرد.

در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم، موجی از افشاگری‌ها علیه علی اکبر رائفی‌پور و موسسه مصاف (موسسه تحت مدیریت رائفی پور) در فضای مجازی و به طور ویژه توییتر به راه افتاد؛ اتفاقی که تا حدودی فضای رسانه‌ای انتخابات را تاثیر خود قرار داد و از منظر سیاسی‌ها، همزمانی آن با ایام برگزاری این رویداد سیاسی احتمالا معنادار است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پیش از شروع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر که یکی از چهره های نزدیک به طیف قالیباف هم شناخته می‌شود، در توییتی اسناد مالی مرتبط با موسسه مصاف را منتشر و جزئیاتی از گردش مالی موسسه رائفی پور را به اشتراک گذاشت. او که حالا عضو هیئت علمی مرکز پژوهش های مجلس است، اسناد ادعایی خود را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «سه پرده از جنگ توییتری در اردوگاه اصولگرایان/ افشاگری علیه موسسه مصاف؛ شفافیت یا تسویه حساب؟» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.