سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع می‌شود؟

حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهار کرد: متاسفانه ورود برخی افراد با سگ به پارک به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ باعث آزار شهروندان شده است.

خبر مرتبط
ورود سگ‌ به بوستان‌ها ممنوع

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تردد حیوانات خانگی از جمله سگ‌ها در بوستان‌ها ممنوع است تاکید کرد: این موضوع به جهت حضور خانواده‌ها در پارک‌ها است و به همین جهت در ورودی پارک‌های سطح شهر تهران، تابلوهایی مبنی بر عدم ورود سگ‌ها و حیوانات خانگی به پارک‌ها نصب شده است.

وی با بیان اینکه وجود این سگ‌ها در فضاهای عمومی حتی برای بزرگسالان هم رعب آور است، گفت: رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر کرج به سگ گردانی به عنوان یک ضد ارزش اشاره کرد و  یادآور شد: برخی پارک‌ها محلی برای خرید و فروش سگ شده است و صاحبان آنها هیچ چیز را رعایت نمی‌کنند و به حقوق دیگر شهروندانی که برای گذراندن اوقات فراغت به این فضاها آمده‌اند احترام نمی‌گذارند.

عضو شورای شهر کرج اظهار کرد: سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود تا شاهد بروز برخی حوادث ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه در پاسخ به اینکه وضعیت بودجه فرهنگی در دوره ششم شورا چطور بوده است، توضیح داد: در این دوره از شورا شاهد افزایش معنادار بودجه این حوزه در مقایسه با سایر دوره‌ها بودیم.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: در این دوره از شورا تعامل معناداری بین مدیریت شهری کرج با مراکز فرهنگی- هنری شهر برقرار شده که این روند ادامه دار خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.