یک امام صادقی جدید در دولت منصوب شد+ عکس

جلسه این هفته شورای معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه با چند تغییر مهم در این سازمان همراه بود و داود منظور، رؤسای جدید مرکز آمار ایران، امور سلامت و رفاه اجتماعی و امور تازه تأسیس مشاوران و پیمانکاران منصوب کرد.

براساس گزارش مرکز روابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران، «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه امام صادق (ع)، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

همچنین براساس اطلاعات مندرج در سایت دانشگاه امام صادق (ع)، او سابقه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و عضویت هیات ممیزه این دانشگاه را در کارنامه خود دارد. با انتصاب غلامرضا گودرزی به عنوان رئیس جدید مرکز آمار ایران، یک نفر به جمع فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) در دولت سیزدهم اضافه شد.

منظور محمد پیکان‌پور را به عنوان سرپرست امور سلامت و رفاه اجتماعی و محمدجواد هادی دهکردی را نیز به عنوان سرپرست امور مشاوران و پیمانکاران منصوب کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.