بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد+ جزییات

 سرهنگ  سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی سه روز  گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی  کرده است، اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده  بود.

خبر مرتبط
اراذل و اوباش تبر به دست دستگیر شدند+فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان نور از بازداشت عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش تبر به دست خبر داد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهارکرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و متهمان پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.