افزایش تعرفه اینترنت نماینده مجلس را عصبانی کرد/ مردم از نان شب خود می‌گذرند اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند

به گزارش ایسنا، سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزیر ارتباطات باید به عنوان تنظیم‌گر ارتباطات کشور بین منفعت عمومی و نیاز بخش خصوصی تعادل برقرار کند؛ اگر افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت امری ضروری است، باید از افزایش بیش از آن جلوگیری کنید.

خبر مرتبط
سفر جدید ماهواره‌های «استارلینک» /چند ماهواره اینترنتی وارد مدار زمین شدند؟

شرکت «اسپیس‌ایکس» روز چهارشنبه ۲۳ ماهواره «استارلینک» را به سوی مدار زمین پرتاب کرد.

وی خطاب به وزیر ارتباطات افزود: در ارتباط با چند هزار میلیارد هزینه‌های مربوط به فیلترشکن شفاف‌سازی کنید چرا که مردم از نان شب خود می‌گذرند اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند. آیا برای میزان دقیق گردش مالی هزینه‌های فیلترشکن و دلایل عدم برخورد با آن پاسخی دارید؟

این نماینده مجلس همچنین در تذکر دیگری به مسئولان هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد: به تازگی این هلدینگ سهام باشگاه استقلال تهران را خریداری کرده است؛ درآمد و منابع مالی این شرکت‌ها از خطه بنده تأمین می‌شود لذا این مسئله برای ما چیزی جز آلودگی، ضعف، زحمت، فقر و بیکاری و محرومیت به همراه نداشته است؛ چرا باید پتروشیمی شهر من پاسخگوی این قراردادها باشد؟ چرا باید عواید این قرارداد صرف صنایع پایین دستی پتروشیمی نشود؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.