انتقاد نماینده روسیه از  نشست شورای امنیت سازمان ملل/ این نشست نمایش ریاکاری و استانداردهای دوگانه است

 «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل در سخنانی در جلسه اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی رویکرد دوگانه و مزورانه غربی‌ها به مسائل و تحولات منطقه شدیدا انتقاد کرد.

نبنزیا تاکید کرد  نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل به عنوان «نمایش ریاکاری و استانداردهای دوگانه» است .

نماینده روسیه خاطر نشان کرد آنچه امروز در شورای امنیت شاهد آن هستیم، نمایش نفاق و رفتارهای دوگانه و شرم آور است.

وی با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز نظامی به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق و نوع واکنش نامناسب شورای امنیت به این اقدام گفت: این اقدام ایران در فضای خلاء نبوده و به خاطر بی عملی شورای امنیت درباره اقدام اسرائیل در دمشق این اقدام رخ داده است.

نماینده روسیه، ریشه این تنش را تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عدم اجرای قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه قلمداد کرد.

وی در عین حال گفت: ما از همه طرف‌ها خواستار خویشتنداری هستیم. ما از کشورهای منطقه انتظار داریم که اختلافات را حل و فصل کرده و از تنش دوری کنند، در غیر این صورت، منطقه به خشونت بیشتر خواهد رفت.

نبنزیا تاکید کرد: ما از اسرائیل می خواهیم از رویکرد ایران که خواستار تشدید اوضاع نیست پیروی کرده و از استفاده تحریک آمیز از زور در منطقه اجتناب کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.