تشدید حملات اسرائیل به غزه در ایام عید فطر/ درخواست از جهان اسلام و برای حمایت از فلسطین

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی این جنبش امروز جمعه گفت رژیم صهیونیستی در ایام عید فطر جنگ نسل‌کشی علیه مردم غزه را تشدید کرد. وی افزود در جریان حملات صهیونیستی به خودروهای غیرنظامی، منازل مسکونی، تجمع‌های مردمی و بازارهای شلوغ، صدها تن شهید شدند.

به نقل از سایت خبری المیادین، القانوع از جهان اسلام و عرب و تمامی آزادگان جهان خواست تظاهرات در حمایت از ملت فلسطین را ادامه دهند و گفت تداوم تظاهرات و گسترش دامنه حمایت و پشتیبانی یکی از مهم‌ترین ابزارهای حمایت از ملت فلسطین و اعمال فشار برای توقف جنگ غزه است.

وی در ادامه از تمامی جبهه‌های مقاومت که در هفتمین ماه متوالی جنگ در نوار غزه با مقاومت مردم ما متحد می‌شوند، از ملت فلسطین حمایت می‌کنند و بر حق آنها در دفاع از خود و تعیین سرنوشت تاکید می‌کنند، قدردانی کرد.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه برای صد و هشتاد و نهمین روز متوالی در بحبوحه بمباران‌های شدید که روزانه صدها شهید و مجروح بر جای می‌گذارد، ادامه دارد و سیاست قحطی که اشغالگران در پیش گرفته‌اند نیز در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است، اما مقاومت فلسطین از پای ننشسته و همچنان به «طوفان الاقصی» ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۳ هزار و ۶۳۴ شهید و ۷۶ هزار و ۲۱۴ زخمی رسیده است. این در حالی است که بسیار از افراد کشته و زخمی در مسیرها و زیر آوار در نتیجه حملات اشغالگران هستند که دسترسی به آنها ممکن نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.