وعده مهم  شهرداری عملی شد / همسان سازی حقوق این گروه انجام شد

چندی پیش رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از تلاش بر ایجاد فضایی خبر داد که در آن  زباله‌گردی صرفه اقتصادی نداشته باشد و راهکار آن را اصلاح شرایط قراردادهای پیمانکاران اعلام کرده بود. 

براساس قراردادهای اصلاح‌شده برای پیمانکاران رسمی حوزه پسماند و رفت و روب معابر، بنابر گزارش مهر تعداد قرارداد ۱۵۴ پیمانکار سازمان مدیریت پسماند به ۱۴ قرارداد کاهش پیدا کرد تا امکان نظارت بر آنها را افزایش یابد همچنین مقرر شد که حقوق ماهانه پاکبان‌ها در سال ۱۴۰۳ براساس سنوات شغلی به ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان برسد.

روز گذشته آئین تجلیل از خادمان غدیر با حضور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مسؤولان و مدیران شهری برگزار شد.

شهردار تهران ضمن تبریک سال نو و عید فطر و اینکه موضوع جشن غدیر بهانه‌ای شد تا از صمیم قلب از شما تشکر کنیم گفت: استیفای حقوق این عزیزان مهم‌ترین دغدغه ماست. اولین گام ساماندهی و همسان‌سازی حقوق کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز در مناطق مختلف است. در حوزه پاکبان‌ها هم اتفاقات خوبی رخ داده؛ اما در حوزه فضای سبز، عقب هستیم. شخصاً پیگیر هستم تا این موضوعات نیز به سامان برسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.