حمله موشکی و توپخانه ای حزب‌الله به سرزمین های اشغالی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۲۵ عصر امروز شنبه ششم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن را در اطراف پادگان شتولا با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این در ساعت ۲:۴۰ عصر امروز به وقت محلی نیز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پادگان صهیونیستی «شومیرا» از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان هدف حمله‌های توپخانه‌ای قرار گرفت.

خبر مرتبط
حزب الله لبنان پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از هدف قرار گرفتن یک پایگاه دیگر اسرائیل توسط حزب‌الله لبنان خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در منطقه‌های مختلف الجلیل غربی، اصبع الجلیل و شمال جولان اشغالی از جمله شهرک‌های صهیونیستی «ادمیت» و «ایلون» خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که چند موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان به شهرک صهیونیستی ادمیت در شمال سرزمین‌های اشغالی برخورد کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که چندین موشکِ شلیک‌شده به سوی الجلیل علیا را طی امروز و ۵ موشک شلیک‌شده به سوی «شتولا» در شمال سرزمین‌های اشغالی را طی دیروز رصد کرده است.

خبرنگار المیادین نیز از حمله موشکی از سمت لبنان به سوی استحکامات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «خربه ماعر» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که چندین موشک از سمت جنوب لبنان به سوی مزارع اشغالی شبعا و منطقه اشغالی اصبع الجلیل شلیک شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.