زمان آغاز بارندگی در تهران/پایتخت سرد می‌شود

از امروز یکشنبه (۵ فروردین ماه) تا صبح سه‌شنبه (۷ فروردین ماه) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمان ابری، در بعضی ساعات همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف، گاهی رگبار شدید، رخداد مه و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

برای روز سه‌شنبه (۷ فروردین ماه) پدیده غالب به ویژه در نیمه جنوبی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات وزش باد شدید است و از اوایل وقت روز چهارشنبه (۸ فروردین ماه) تا روز پنج‌شنبه (۹ فروردین ماه) با نفوذ سامانه بارشی دیگری افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بارش باران و برف و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
باران هوای تهران را سالم کرد

ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران در تمامی نقاط وضعیت هوا سالم و حتی پاک است.

امروز افزایش نسبی دما و برای دوشنبه کاهش محسوس دمای روزانه و شبانه پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (۶ فروردین ماه) ابری، همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۷ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید با بیشینه ۱۷ درجه و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان با بیشینه دمای ۲۳ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد ایستگاه فرودگاه مهرآباد گرم‌ترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است و ایستگاه توچال با بیشینه منفی ۱ و کمینه ۸- سردترین نقطه تهران بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.