پیام تبریک امیر حاتمی به فرمانده کل ارتش

سرتیپ ستاد امیر حاتمی با صدور پیامی خطاب به مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم. برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی. فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران. مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا .سلام علیکم . افتخار دریافت «نشان فتح» از دستان با کفایت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، موهبتی است گران سنگ که نشان از عمق رضایت معظم له از آن فرماندهی  مومن و سرافراز در اجرای ماموریت‌های خطیر نظامی دارد.

خبر مرتبط
فرمانده جدید هوانیروز منصوب شد

امیر سرتیپ دوم قاسم خاموشی به عنوان فرمانده جدید هوانیروز منصوب و در آئینی با حضور مسئولان در ستاد هوانیروز معرفی شد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن دوران‌ پرفراز و نشیب جنگ تحمیلی و دفاع مقتدرانه از کشور آماده، قدرتمند و بابصیرت انقلابی بی نظیر، همچون خورشیدی پر فروغ، به عنوان بازوان پرتوان ملت و ولایت در عصر غیبت کبری، بر عهد مقدس خود بر  «حفظ و حراست از استقلال، حدود و ثغور و نظام مقدس جمهوری اسلامی» بیش از هر زمان دیگری مصمم، آماده فداکاری و جانفشانی است.

رجاء واثق دارم ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران، با درایت، هوشمندی و هم‌افزایی ارزشمند و والا  در بین نیروهای مسلح از منظر قدرت و آمادگی دفاعی برای پاسخگویی به هرگونه تهدید، در بهترین شرایط تاریخی قرار داشته و آماده اجرای ماموریت‌های خطیر محوله  در هر سطحی می‌باشد.

خبر مرتبط
مقامات نظامی ارشد ایران در یک قاب + عکس

اعطای نشان فتح به فرماندهان کل ارتش و سپاه به دلیل عملکرد آنان در ارتقای توان دفاعی و رزمی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، انجام شد.

از درگاه خداوند متعال، توفیقات روز افزون جنابعالی، فرماندهان و مسئولان متعهد و آحاد رزمندگان ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات خاصه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تا طلیعه ظهور منجی عالم بشریت و استقرار آن دولت کریمه خواستارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.